Best in Service 2017-05-05T15:44:43+00:00

VI GÖR KOMPETENSUTVECKLING TILL EN INVESTERING

Med oss blir kompetensutveckling av personal och ledare en mätbar investering istället för en kostnad. Den gamla ”klassrumsmodellen” är borta till förmån för moderna och flexibla lösningar med maximal tillgänglighet och enkelhet – och krav på långsiktig mätbarhet. Tillsammans med applikationer och gränssnitt för iPad har vi format våra utbildningar till att möta dessa krav.

Vi är en del utav StigFram – Skapa en kundfokuserad servicekultur

ÖKA DIN FÖRSÄLJNING

  • Skapa snabbt pro-aktivitet på butiksgolvet
  • Få full kontroll genom rapporter i realtid
  • Säkerställ önskad säljutveckling i butik

SE VÅR FILM!

HUR VI JOBBAR

UTBILDNING

Med en skräddarsydd applikation för iPad paketerar vi er utbildning på ett nytt modernt och roligt sätt. Ni får:

  • Egen företags-unik applikation
  • Anpassade utbildningar
  • Utbildningsmaterial i olika format: Video, text, bilder, analyser etc
  • Offline-läge, dvs behövs ingen uppkoppling för utbildning

TRÄNING

”Övning ger färdighet” – Klyscha men viktig sanning! BestInService ökar pro-aktiviteten hos dina medarbetare. Du får:

  • Portabelt verktyg för träning i vardagen
  • Skräddarsydd träning efter just ditt företags behov
  • Full kontroll på processen, säljutvecklingen och nyckeltal
  • Uppdatering i realtid av resultat

RESULTAT

Kontinuerlig mätning och uppföljning är det som säkerställer önskad bestående utveckling. Som butiks- eller verksamhetsansvarig får du en tydlig uppföljning och kartläggning av:

  • Mätvärden och gapanalyser för att analysera styrkor och svagheter i din verksamhet
  • Mjuka nyckeltal
  • Ekonomiska nyckeltal

KOMPETENS INDEX

Nu kan du äntligen få en kartläggning på din personals styrkor och utmaningar!

Det underlag som vi tillsammans får fram mäts med olika index. Här får du bland annat fram Nöjd Personlig Service Index – ett unikt index som är ett mått på servicekompetens på såväl individ- som verksamhetsnivå. Kompetensindexet kan matchas mot branschkriterier. Genom korstabulering kan jämförande rapporter genereras med kartläggning och Gap-analyser mot andra relevanta index. Ytterligare ett flertal andra jämförande index kan genereras för jämförande mätning, såväl hårda som mjuka nyckeltal. Bland vanliga ekonomiska nyckeltal märks Hit-rate, Snittköp, PPK – Produkter per kvitto. Mjuka nyckeltal är bland annat vårt unika Aktivitets Index, samt Nöjd Medarbetar Index, Nöjd Kund Index och Hälso Index.

PRATA MED OSS OM KUNDSERVICEFOKUSERAD STRATEGI!

Behöver du hjälp att driva förändringsprocessen framåt och få alla medarbetare förstå ert gemensamma mål och fokus? Hör av dig!

PRATA MED EN EXPERT

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng