Blogg 2017-02-28T10:10:36+00:00

BLOGG

FÅ REGELBUNDNA UPPDATERINGAR NÄR VI HAR SKRIVT NÅGOT NYTT!

PRENUMERERA HÄR!

Ny forskning inom kundservice och servicekultur

april 24th, 2017|Event|

Vad betyder service och servicekultur? Hur mycket påverkar service och kundbemötande bolagsvärde och lönsamhet och vad är det egentligen som gör kunden nöjd i kundmötet? Föreläsning på Shop 2017 Joachim Meijer, utvecklingskonsult på StigFram och [...]

Load More Posts

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng