Blogg 2017-02-28T10:10:36+00:00

BLOGG

FÅ REGELBUNDNA UPPDATERINGAR NÄR VI HAR SKRIVT NÅGOT NYTT!

PRENUMERERA HÄR!

StigFram talar på Lounge Event 11 januari på Waterfront

december 12th, 2016|Event|

Lounge Event är årets mässa för dig som är beslutsfattare inom hotell och konferens. StigFram finns på plats både 11+12 januari och talar med rubriken “Service som det starkaste konkurrensmedlet” Vad betyder service och servicekultur? [...]

Välkommen Katarina Huss!

december 9th, 2016|Medarbetare|

Katarina Huss som är en av branschens främsta affärsutvecklare inom ledarskap- och service börjar på StigFram. Katarina Huss har i roller som VD, informationschef, managementkonsult och utbildare en lång erfarenhet av att driva förändringsprocesser med [...]

Vi syns på Retail Forum 4 okt i Gbg & 13 okt i Sthlm

september 6th, 2016|Event|

I vår digitaliserade värld finns det många kunder som fortfarande vill ha ett personligt möte. Företag behöver förstå vilka lönsamma möjligheter det innebär att få kunderna till våra butiker och då är det upp till medarbetare och ledare att [...]

Vi syns på Sweden Urban Arena 11 okt i Sthlm

september 6th, 2016|Event|

Vad betyder service och servicekultur? Hur mycket påverkar service och kundbemötande bolagsvärde och lönsamhet? Bakom varje B2B relation finns ett C och bakom varje B2C relation finns ett H (human). I slutet av dagen är [...]

Load More Posts

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng