StigFram talar på Lounge Event 11 januari på Waterfront

Lounge Event är årets mässa för dig som är beslutsfattare inom hotell och konferens.

StigFram finns på plats både 11+12 januari och talar med rubriken “Service som det starkaste konkurrensmedlet”

Vad betyder service och servicekultur? Hur mycket påverkar service och kundbemötande bolagsvärde och lönsamhet?

En servicekultur bygger på att alla medarbetare har en gemensam syn på vad som är service inom ert företag och vad det innebär i kundmötet. Servicearbetet behöver genomsyra organisationen inifrån och ut, först då kan ni leverera en högklassig service.

Att lyckas leverera högklassig service kräver att du anpassar ditt bolags förhållningssätt och beteende i varje kundsituation. Din kommunikation, personliga inställning och din förmåga att hantera mötet professionellt är avgörande faktorer. Vi måste ta vara på möjligheterna och skapa en upplevelse utöver det vanliga.

Vi ses på Waterfront!

Läs mer om eventet här

By | 2017-02-24T14:21:31+00:00 december 12th, 2016|Event|

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng