Vi syns på Retail Forum 4 okt i Gbg & 13 okt i Sthlm

I vår digitaliserade värld finns det många kunder som fortfarande vill ha ett personligt möte. Företag behöver förstå vilka lönsamma möjligheter det innebär att få kunderna till våra butiker och då är det upp till medarbetare och ledare att stå på tå och leverera en excellent kundupplevelse.

Vi måste ta vara på möjligheterna, skapa en köp upplevelse utöver det vanliga. Din kommunikation, personliga inställning och din förmåga att hantera mötet professionellt är avgörande faktorer för att lyckas med konststycket och ge högklassig service.

Vi ses på Retail Forums konferens, där talar StigFrams utvecklingskonsult Johan Bjärkling. Ämnet är “Service som det starkaste konkurrensmedlet”.

Anmäl er på www.retailforum.se

By | 2017-12-18T09:03:16+00:00 september 6th, 2016|Event, Tidigare event|

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng