eBook: Serviceskolan – Vässa dina kunskaper inom kundservice 2017-03-16T15:05:45+00:00

Project Description

Ladda ner vår eBook: Serviceskolan – Vässa dina kunskaper inom kundservice

Mätningar och marknadsundersökningar som görs visar att personalens attityd, engagemang och vilja att göra kunden nöjd har blivit det absolut viktigaste konkurrensmedlet. Alla som hanterar kunder har möjlighet att göra en enorm skillnad för sitt företag.

I vår eBook på 44 sidor tar vi upp bl.a:

– Hur du kan öka företagets lönsamhet och vinst
– Kundbemötande
– Merförsäljning
– Bättre nöjd kund index (NKI)

Förändring tar tid, så börja nu!

LADDA NER SERVICESKOLAN GENOM ATT FYLLA I FORMULÄRET

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng