Skapa en kundfokuserad servicekultur 2017-07-05T10:53:42+00:00

VAD VI GÖR – SKAPAR EN KUNDFOKUSERAD SERVICEKULTUR

Vi är din förändringspartner. Det är i mötet med kunden allt avgörs. Vi på StigFram är helt fokuserade på att skapa förutsättningar för bästa tänkbara kundmötet. Med kundservicefokuserad strategi kommer dina medarbetare att bidra till ökad lönsamhet och högre omsättning.

VARFÖR SKA MAN FOKUSERA PÅ SERVICE?

En bra service ger nöjdare kunder, skapar merförsäljning och skapar en stolt VI-känsla. Ju tidigare du börjar processen med att utveckla dina medarbetare, din kundvård och din försäljning desto snabbare får du resultat och en ökad lönsamhet.

EN SAMMANHÅLLEN PROCESS

NULÄGESANALYS & MÅLSÄTTNING

För att få koll på nuläget utför vi en s.k ”Hälsokontroll” där vi klarlägger hur det ser ut i verksamheten just nu. Baserat på resultatet av denna hälsokontroll, skapar vi tillsammans med er, en skräddarsydd kundfokuserad strategi där målsättningen är att öka omsättningen och lönsamheten. I vår app Best in Service sätter vi upp nyckeltal som vi mäter och följer upp genom hela processen.

VI PROJEKTLEDER, UTBILDAR & COACHAR ERA MEDARBETARE

Vi driver hela förändringsresan åt er och ser till att allt går åt rätt håll. Våra konsulter kompetensutvecklar och förankrar den framtagna strategin hos era medarbetare och ser till att era chefer/ledare får den coaching och verktyg de behöver för att vidareutveckla sitt team. Nyckeltalen vi kommit överens om blir utgångspunkten för den förändring som skall åstadkommas.

UPPFÖLJNING & VIDAREUTBILDNING

Med vår app Best in Service kan ni mäta effekterna av ert nya agerande för att återknyta till uppsatta nyckeltal och mål. Tillsammans går vi igenom vad som hänt under en bestämd tidsperiod och hjälper era ledare att vidareutveckla sina team.

LÄS MER OM BEST IN SERVICE

FRISTÅENDE UTBILDNINGAR

Vi erbjuder ett stort urval av utbildningar för chefer och medarbetare. Våra primära verksamhetsområden är Konsulting/Affärsrådgivning, Ledarskap, Försäljning/Sälj & Service, Juridik, Affärsmannaskap, Ekonomi och Merchandising. Hör av dig så kan vi berätta mer!

  • Affärsmannaskap
  • Top management
  • Executive coaching
  • Förändringsledning
  • Retorik
  • Konsulting
  • Sälj inom B2B
  • Värdegrundsarbete
  • Rekrytering
  • Servicestrategi framtagning
  • Dagligt ledarskap i drift
  • Aktivt ledarskap
  • Coachande ledarskap
  • Coachande mentorskap
  • Sälj & service
  • Kunden/gästen i fokus
  • Ökad omsorgsförsäljning
  • Kundpsykologi
  • Excellent service
  • Butikens/restaurangens pengar
  • Telefonträning
  • Visual merchandising
  • Säljande butik
  • Personal shopping

PRATA MED OSS OM KUNDSERVICEFOKUSERAD STRATEGI!

Behöver du hjälp att driva förändringsprocessen framåt och få alla medarbetare förstå ert gemensamma mål och fokus? Hör av dig!

PRATA MED EN EXPERT

Vi använder cookies på vår hemsida för att kunna göra din upplevelse bättre. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Mer information

Cookie-inställningar på denna webbplats är inställda på "tillåt cookies" för att ge dig den bästa möjliga webbupplevelse. Om du fortsätter att använda denna webbplats utan att ändra inställningarna för cookies eller om du klickar på "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng