Ny forskning inom kundservice och servicekultur

Vad betyder service och servicekultur? Hur mycket påverkar service och kundbemötande bolagsvärde och lönsamhet och vad är det egentligen som gör kunden nöjd i kundmötet?

Föreläsning på Shop 2017

Joachim Meijer, utvecklingskonsult på StigFram och Magnus Söderlund, professor vid handelshögskolan i Stockholm inspirerar samt presenterar ny forskning i ämnet på Shop 2017.
Joachim och Magnus talar kl 13.45-14.15 på scen 3.

Shop 2017 är nordens största mässa och mötesplats för dig som driver butik eller jobbar inom handeln. Som expert inom denna bransch medverkar vi på StigFram som talare inom ämnet ”Service som det starkaste konkurrensmedlet”.

Vi ses i monter L5

Vi står dessutom redo att möta dig i vår monter L5 (karta i länk) där vi kan berätta mer om att en hög kundnöjdhet påverkar ert finansiella resultat. Vi visar även upp vårt tränings- och mätverktyg som vi har i en APP, perfekt för att kontinuerligt träna butikspersonal i pro-aktivitet samtidigt som du har full kontroll på utvecklingen av dina nyckeltal. Vi vill med detta verktyg hjälpa dig att säkerställa en bestående säljutveckling i din organisation.

By | 2017-12-18T09:03:50+00:00 april 24th, 2017|Event, Tidigare event|