Kunden i fokus2020-04-16T10:38:21+02:00

KUNDEN I FOKUS

DATUM

Gr 1, 6 maj

Gr 2, 4 juni

TIDER

8.00-12.00

PLATS

Sker Digitalt

FÖR VEM

Personal inom detaljhandeln

TA DITT NÄSTA STEG INOM KUNDBEMÖTANDE & FÖRSÄLJNING

Du är ansiktet utåt och möter dagligen kunden. Din roll i mötet är av största vikt för kundens upplevelse. Det är du som levererar det, för kunden, så viktiga första intrycket. Valet av vår egen attityd kan alltså antingen ”förskingra eller förädla” varumärket och företagets möjligheter på marknaden.

Denna utbildning stärker dina kunskaper om de mjuka värdenas betydelse i mötet med kunden. Vi talar mycket om den personliga inställningen, att jag representerar ett varumärke, motivation, internt samarbete (över gränserna), delaktighet och ansvar. Hur hanterar vi svåra situationer och hur kan vi göra det ”lilla extra” för att kunden ska bli ännu nöjdare.

KURSMÅL

Skapa en förståelse för värdet av excellent service samt insikt och kunskap i såväl kundpsykologi som idéförsäljning. Du får även fördjupade kunskaper inom omsorgsförsäljning vilket är vägen mot ditt företags ökade lönsamhet.

AGENDA

  • Kundernas entydiga inställning till service & kundvård
  • Våra värderingar/visioner
  • Varumärkets önskade position och hur vi når dit
  • Hur kommunicerar vi med våra kunder
  • Servicetrappan
  • Den personliga inställningen
  • Kundpsykologi
  • Idéförsäljning – öka försäljningen
  • Hantera invändningar o missnöje i kundmötet

PRIS

Pris: 2 500 kr per person

En bekräftelse skickas till deltagaren så snart anmälan mottagits. Din anmälan betraktas som bindande när vi mottagit den. Kursavgiften faktureras i samband med att bekräftelsen skickas. Om vi saknar uppgifter om deltagaren (företag, faktureringsuppgifter, mail mm) vid anmälan ses det inte som en korrekt anmälan.

Om du måste avboka dig ska det ske skriftligt

  • Avbokning innan fyra veckor före kursstart – 50 procent återbetalning
  • Avbokning senare än fyra veckor före kursstart – ingen återbetalning

Vid förhinder kan platsen överlåtas till annan person inom samma företag men uppgifter om den nya deltagaren behöver meddelas omgående till StigFram.

StigFram har rätt att ställa in utbildningen om deltagarantalet är för få, detta meddelas senast 2 veckor innan kursstart. Då betalar vi tillbaka hela kursbeloppet. Ersättningar därutöver utbetalas ej. 1 vecka innan utbildningen skickar vi ut mer information. Då får du mer detaljer runt den aktuella utbildningen, med exakta tider och andra praktiska detaljer.

Betalningsvillkor

30 dagar. Faktura skickas i samband med kursanmälan.

KURSLEDARE

Emilie Söderlind
Kontakt: emilie.soderlind@stigfram.se

BOKA IDAG!

Fyll i formuläret så återkommer vi med bekräftelse.

Anmäl dig här!