Kunderna berättar

Här finner du några av de partners vi jobbar med. Klicka vidare för att läsa mer om vårt samarbete!

Skanska Rental satsar på kompetensutveckling. Vi skall bli bättre tillsammans

Rental grundades 1990 och är ett dotterbolag till Skanska Sverige. Idag är Rental rikstäckande från Luleå till Malmö och hjälper…

Läs mer...

KappAhls strategiska satsning på kompetensutveckling lönar sig med imponerande resultat!

Under 2022 så genomförde KappAhl en av de största satsningar på kompetensutveckling någonsin för sina ledare och medarbetare. Alla skulle…

Läs mer...

Nordrest – Från 0 till 1,9 miljarder i omsättning på 10-år!

En otrolig tillväxtresa med entreprenörsdriv som bränsle. Vi har under det senaste året stöttat och hjälp Nordrest inom flera områden…

Läs mer...

Scandic – Hela vår kultur handlar om att sätta gästen i fokus

Under våren fick Stigfram möjligheten att samarbete med Scandic och hjälpa dem att ta ett förnyat tag kring sitt ledarskap,…

Läs mer...

Så ökade Ålands Näringsliv försäljningen med 12,9%

Siffrorna visade att de företag som var med i projektet ”Välkommen in”, hade ökat sin försäljning med 12,9% Ålands Näringsliv…

Läs mer...

Marholmen valde StigFram för att genomföra en framgångsanalys inför sitt strategiska arbete.

StigFram fick i uppdrag att hjälpa Marholmen att genomföra en framgångsanalys som hjälp för att lyfta kritiska områden och prioritera…

Läs mer...

Fredrikfamiljen

Långbro Värdshus & Restaurang Nationalmuseum FREDRIK ERIKSSON OM DEN DIGITALA PERSONALHANDBOKEN ”Inom Fredrik Familjen jobbar vi ständigt med utveckling av…

Läs mer...

Såhär satsar Västerås City på att bli bäst på service

Västerås citysamverkan ville hitta ett sätt att stärka centrumhandeln, främst med tanke på konkurrensen från den nya gallerian Erikslund Shopping…

Läs mer...

SIBYLLA

FRÅN GATUKÖK TILL SNABBSERVICERESTURANG Statistiken visar tydligt att marknaden för traditionella gatukök viker kraftigt till förmån för andra typer av…

Läs mer...

Ledarskaps- och serviceutbildningar hos Visita

Visita är en bransch- och arbetsgivarorganisation för den svenska besöksnäringen. Som medlemsorganisation vill vi tillhandahålla bra utbildningar så att vi…

Läs mer...

Såhär arbetar Destination Gotland med att höja sitt NKI

Destination Gotland är ett helägt dotterbolag till Rederi AB Gotland. De bedriver färjetrafiken mellan Visby, Nynäshamn och Oskarshamn på året…

Läs mer...

Såhär jobbar Nääs Fabriker med att sätta gästen i fokus

Nääs Fabriker är en historisk bruksmiljö som rymmer en framgångsrik hotellverksamhet, butiker och kontorslokaler i natursköna omgivningar i Tollered vid…

Läs mer...

Såhär jobbar Farang med att öka sin konkurrenskraft

Restaurang Farang ligger i den rustika lokal som tidigare varit Stockholms Elektricitetsverk på Tulegatan. Våra gäster har trevligt i baren…

Läs mer...

Såhär jobbar Sabis med att öka sin konkurrenskraft

Familjeföretaget Sabis i Stockholm driver butiker, restauranger och hotell- och konferensanläggningar och har fått många priser för sin verksamhet. Men…

Läs mer...

Såhär jobbar ICA Maxi Kungsbacka med proaktivitet

ICA Maxi i Kungsbacka är en relativ ny butik, och eftersom butiken är så pass ung är det först nu…

Läs mer...

Skräddarsydda utbildningar för Skövde City

Skövde City leder och driver utveckling i Skövde stadskärna och har idag ca 145 medlemmar, allt ifrån den stora fastighetsägaren…

Läs mer...

Hur Södra Teatern fick kultur- och krogpersonal att börja samarbeta

Södra Teatern är en före detta statlig verksamhet utan vinstkrav som nu blivit kommersiell. Dessutom har teaterverksamheten också slagits ihop…

Läs mer...

Såhär jobbar Autoexperten med kundbemötande

Över hela Sverige finns cirka 410 bilverkstäder som är anslutna till konceptet Autoexperten, och vi blir bara fler. Alla våra…

Läs mer...

Såhär jobbar Omtänksamma Kristinehamn med att bli en mer attraktiv plats

”Omtänksamma Kristinehamn” är en satsning för att göra Kristinehamns Centrum till en levande småstad, både med ett bra kommersiellt och…

Läs mer...