Skapa en kundfokuserad servicekultur2017-11-02T14:44:44+00:00

SKAPA EN KUNDFOKUSERAD SERVICEKULTUR

En bra service ger nöjdare kunder, skapar merförsäljning och skapar en stolt VI-känsla. Ju tidigare du börjar processen med att utveckla dina medarbetare, din kundvård och din försäljning desto snabbare får du resultat och en ökad lönsamhet.

EN SAMMANHÅLLEN PROCESS

NULÄGESANALYS
& MÅLSÄTTNING

  • Vi utför en ”Nulägesanalys” där vi klarlägger hur det ser ut i verksamheten just nu.
  • Baserat på resultatet, skapar vi tillsammans med er, en skräddarsydd kundfokuserad strategi där målsättningen är att öka omsättningen och lönsamheten.

VI PROJEKTLEDER, UTBILDAR & COACHAR ERA MEDARBETARE

  • Vi driver hela förändringsresan åt er och ser till att allt går åt rätt håll.
  • Våra konsulter kompetensutvecklar och förankrar den framtagna strategin hos era medarbetare och ser till att era chefer/ledare får den coaching och verktyg de behöver för att vidareutveckla sitt team.

UPPFÖLJNING & VIDAREUTBILDNING

  • Med vår app Best in Service kan ni mäta effekterna av ert nya agerande för att återknyta till uppsatta nyckeltal och mål.
  • Tillsammans går vi igenom vad som hänt under en bestämd tidsperiod och hjälper era ledare att vidareutveckla sina team.

PRATA MED OSS OM KUNDSERVICEFOKUSERAD STRATEGI!

Behöver du hjälp att driva förändringsprocessen framåt och få alla medarbetare förstå ert gemensamma mål och fokus? Hör av dig!

PRATA MED EN EXPERT