HappyOrNot2020-07-01T19:31:52+02:00

Förstklassig feedbacklösning

Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

HappyOrNot

HappyOrNot hjälper företag att förbättra sin kundupplevelse och medarbetarnas engagemang genom det globalt erkända Smiley-feedbackhanterings systemet.

Verktyget mäter dina kunders och anställdas nöjdhet på några sekunder. Och du får i realtid resultatet och kan snabbt agera därefter.

För mer info om HappyOrNot och alla produkter: 

Verktyget finns i 3 varianter, vad passar er?

Smiley Digital™

Samla kundfeedback på nätet
Mät dina kunders upplevelser av din webb med detta perfekta verktyg. Placera en webbsmileypanel på din webbsida och du får in kundfeedback på ett smidigt sätt.

För mer info: https://www.happy-or-not.com/sv/smiley-digital/

Smiley Terminal™

Samla in så mycket feedback som möjligt
Detta helt trådlösa feedbacksystem, som är mycket lätt att använda och fungerar genom att man trycker på en smiley, hjälper dig att samla in så mycket feedback som möjligt.

Samla in dina kunders intryck av din servicekvalitet samtidigt med att upplevelserna äger rum.

  • Användningsklar på några minuter – Kan monteras och aktiveras snabbt, direkt ur lådan.
  • Helt trådlös – Du kan placera och flytta terminalen just på det ställe där du och kunderna möts.
  • Ingen elanslutning – Fungerar med D-batterier med över 3 års livstid. Är ”alltid på” för att samla in feedback.

För mer info: https://www.happy-or-not.com/sv/smiley-terminal-7/

Smiley Touch™

Hitta ”varför”
Den stiliga pekskärmslösningen för insamling av feedback är det snabbaste och lättaste sättet att hitta orsakerna till kunders missnöje.

Med uppföljningsfrågor och öppna feedbackalternativ kan du reda ut vilka delar i din service som orsakar missnöje hos dina kunder, och då kan du genast vidta förbättringsåtgärder.

  • Användningsklar på några minuter – Kan monteras snabbt och användas efter inkoppling
  • Feedback i 3 nivåer – Första frågan – följdfråga – öppen feedback
  • Mycket bra användarupplevelse – Ett stiligt, smidigt användargränssnitt leder användaren genom feedbackupplevelsen på ett smidigt sätt.

För mer info: https://www.happy-or-not.com/sv/smiley-touch-3/

StigFram tog maj 2020 över agentansvaret för HappyOrNot i Sverige. Detta verktyg ger våra kunder ett mervärde till våra övriga tjänster då vi nu på ett professionellt sätt kan mäta vad kunder och medarbetare i realtid tycker om företaget. Utefter resultaten kan vi snabbt agera och utveckla företaget i rätt riktning genom fysiska & digitala utbildningar, akademier, coaching, företagsanalyser, digital träning mm: https://stigfram.se/tjanster/

Vill du veta mer?

Jag vill bli kontaktad