Office Manager & Digital Systems Coordinator
Är du en noggrann och strukturerad lagspelare som gillar att arbeta med service, digitala lösningar och förbättringar i en snabbrörlig tillväxtmiljö?
Uppdraget är tvådelat. Det innebär att stödja både våra kunder och kollegorna i arbetet med att projektleda och administrera våra digitala akademilösningar och omhänderta frågor kring funktionalitet, upplägg i befintliga LMS plattformar samt agera stöd i vårt CRM system. I den andra delen av rollen, Office Manager, kommer du stötta ledning och kollegor med allt från produktion av leveransmaterial, resursplanering, fakturering, rapportering, samt planering av interna och externa events.
Gemensamt för arbetsuppgifterna är att du gillar service, detaljer, ordning och reda och har en god vana att arbeta i, och ett intresse för, digitala system. Inom både LMS och CRM bedrivs det ständigt stora och små projekt som du kommer att vara en del av. Vi värdesätter även stort att du har förmågan att ta egna initiativ.
För att bli framgångsrik i rollen tror vi att du är en lagspelare som skapar engagemang och driver projekt och uppgifter strukturerat och självständigt. Du är kommunikativ, gillar att ha många bollar i luften och har förmåga att skapa goda relationer med kunder, kollegor och övriga samarbetspartners. Vi söker därför en operativ och lösningsorienterad person som drivs av utveckling och nyfikenhet och gillar varierande arbetsuppgifter, är detaljfokuserad men som även lyfter blicken och kan tänka helhet.
Tidplan: Omgående
Placeringsort: Stockholm
Krav:
- 5–10 års relevant arbetslivserfarenhet
- Hög kompetens inom Office 365, Excel specifikt
- Van att jobba i digitala plattformar så som t.ex. LMS, CRM, intranät
- Erfarenhet som Office Manager
- Flytande i båda tal och skrift på både svenska och engelska
- Arbetat i kundgränssnittet
Meriterande:
- Utveckling och förvaltning av program med mixade analoga och digitala utbildningar.
- Erfarenhet inom ekonomifunktion
- Erfarenhet från arbete med Learnifier, Administratör Office 365
- Sammanhållande i kundärenden/ kundprojekt
- Framtagning av rapporter och uppföljning till användare och ledning
- Kravinsamling och testning av ny funktionalitet
- Projektledning
Maila din ansökan till rekrytering@stigfram.com