StigFram, ledande inom strategisk rådgivning och företagsutveckling, och Lucy Analytics, pionjärer inom AI-baserade samarbetsverktyg för hotellbranschen, har inlett ett samarbete för att gemensamt förbättra tjänsteutbudet för hotell. Genom att kombinera StigFrams expertis inom företagskultur och ledarskapsutveckling med Lucys avancerade AI-teknik, kommer samarbetet att erbjuda hotell en heltäckande lösning för att öka både medarbetarengagemang och kundnöjdhet, samt driva lönsamhet och tillväxt.
-Sedan första mötet med StigFram har det varit tydligt att våra två verksamheter kompletterar varandra på ett utmärkt sätt. Vi är säkra på att våra respektive erbjudanden blir mer kompletta genom vårt samarbete – Peder Ribbing, VD Lucy Analytics.
– Vi ser samarbetet med Lucy som en fantastisk möjlighet för våra kunder inom besöksnäringen att kunna ta del av tekniska lösningar i framkant som stöttar branschens behov av utveckling inom givna områden. Här kan AI tillsammans med MI (mänsklig intelligens) möta varandra för att nå bättre resultat – Niklas Lindros, CMO StigFram.
Om Lucy
Lucy Analytics erbjuder en AI-baserad plattform för samarbete inom hotellbranschen. Plattformen inkluderar funktioner som gruppchattar, uppgiftshantering, automatiska översättningar, filhantering och reputation management allt i en användarvänlig lösning.
Lucy använder den senaste AI-tekniken för att prioritera och sammanfatta information, vilket underlättar beslutsfattande och erbjuder alla användare att se all information på sitt modersmål.
För mer information, vänligen kontakta:
Niklas Lindros CMO StigFram eller Peder Ribbing VD Lucy Analytics (niklas.lindros@stigfram.se /0727436520) (peder.ribbing@lucyanalytics.com /0704823862)